Takk for at du velger Birger N. Haug! Her er et par tips for å gi deg en smidig verkstedopplevelse.
29-01-24

Hva må jeg tenke på før verkstedtime?

Vær tilgjengelig på telefon denne dagen for eventuelle spørsmål fra verkstedet.

Hvor er verkstedet?

Du finner adresse, telefonnummer og åpningstider til alle våre avdelinger her.

Levere bilen

Husk å levere bilen din til avtalt tid innenfor åpningstid. Om du ønsker å levere tidligere, kan du levere i nøkkelautomaten både i og utenfor åpningstid. Her kan du se en video av hvordan nøkkelautomaten fungerer.

Får jeg oppdatering underveis?

Dersom vi oppdager uforutsette tillegg underveis, vil vi ringe deg. Det er derfor viktig at du er tilgjengelig på telefonen denne dagen. Dersom vi ikke får tak i deg, vil du motta en SMS. Dersom vi ikke har deler på lager og/eller tid til å utføre tillegg, vil du få med deg et pristilbud ved henting av bil.

Når er bilen min ferdig?

Bilen din vil være klar til avtalt tidspunkt, og du vil motta en sms når den er klar for henting.

Endre time

Om du ønsker å endre verkstedtimen din, kan du gjøre det her. Dersom du har tillegg eller ønsker å bestille leiebil, kan du sende en henvendelse til booking@bnh.no eller ringe 40010400. Det er viktig at vi får avklart tillegg på forhånd for å holde av nok tid.

Betaling

Hos oss kan du betale med kort (Visa, BankAxept, Mastercard) eller søke om betalingsutsettelse. Dersom du ønsker betalingsutsettelse må dette avklares på forhånd, kontakt Kundesenteret på telefon 40010400. Ønsker ditt firma å søke kreditt hos oss, send en henvendelse til kundesenter@bnh.no

Vi håper du blir fornøyd!

Etter verkstedbesøk hos oss vil du motta en kundeundersøkelse på e-post eller SMS. Vi setter stor pris på at du tar deg tid til å besvare denne!

Ofte stilte spørsmål

Hvor ofte burde man ta service på bilen?

For nye biler som fortsatt er innenfor nybilgaranti, må man ta service etter produsentens satte intervaller for at garantien skal gjelde. Dette intervallet varierer fra produsent til produsent, men er vanligvis hvert år eller et visst antall kilometer. Du kan lese mer om garanti på de forskjellige merkenes hjemmesider. For biler som er utenfor garantitid er det også viktig å ta jevnlig service for at det skal fortsette å være trygt å kjøre bilen. Du kan lese mer om service og våre tilbud for nye og eldre biler her.

Hvor mye koster EU-kontroll?

EU-kontroll koster kr 1390,-

Hva kan dere utføre på dropin?

Vi tar dropin kl. 09-11 og kl. 12-14. Dette gjelder nøkkelbatteri, pæreskift og vindusviskere. Kontakt kundesenteret i forkant for mer informasjon (tlf 400 10 400).

Hvordan er prisene deres sammenliknet med konkurrenter?

Vi bruker prisverktøy fra våre leverandører for å sikre lik og konkurransedyktige priser.

Når kan man senest endre/ avbestille verkstedtime?

Du kan endre eller avbestille time 24 timer før innleveringstidspunkt. Dette kan du gjøre her eller ringe oss på 40010400.

Hvordan kan jeg vite om bilen min er klar?

Dersom du ikke har avtalt et spesifikt tidspunkt for henting får du en SMS om bilen er klar til henting før kl 16.00, alle biler er ferdig til 16.00 om ikke annet er avtalt.