Dette nettstedet bruker javascript. Hvis du aktiverer javascript blir brukeropplevelsen bedre.

Skadesenter

Har du vært uheldig og fått en skade på bilen? For å gjøre det enkelt for deg har vi definert skadeprosessen hos Birger N. Haug steg for steg.
1.

1. Meld skaden til forsikringselskap

a) Ring ditt forsikringselskap for å registrere skaden. Nb! Husk å notere skadenummeret.
b) Skriv skademelding og send den til ditt forsikringselskap.


Last ned skademeldingsskjema

2.

Registrer din skade hos Birger N. Haug

Dette kan gjøres på to forskjellige måter:

a) Registrer skaden her (krever ikke verkstedbesøk).
b) Besøk et av våre verksteder for en forhåndsbefaring. Dette krever ikke timeavtale.

3.

Time for reparasjon

a) Verkstedet kontakter deg for timebestilling og bestiller deler. (Normal leveringstid på deler er 5-15 virkedager)

b) Vi avklarer behovet for leiebil og bestiller denne. Leiebilen henter du hos oss. Husk førerkort og bankkort (for bompasseringer etc.)

4.

Taksering og reparasjon av skaden

a) Bilen demonteres og vi rapporterer til ditt forsikringsselskap.
b) Verkstedet kontakter deg på telefon for å estimere reperasjonstid og avklarer skadeomfanget.

5.

Hente bilen

a) Verkstedet kontakter deg på telefon eller SMS og informerer om eventuell egenandel eller faktura som skal betales når bilen hentes.
b) I etterkant av besøket vil du motta vår kundeundersøkelse. Vi jobber kontinuerlig for å opprettholde vårt mål om å levere «Kvalitet og omtanke» for deg og din bil. Håper du tar deg tid til å besvare undersøkelsen.

Gå tilbake til skadesenteret

Footer